Matchis headerafbeelding Matchis headerafbeelding

Indienen van een klacht

Lees hier wat je moet doen als je een klacht hebt over de dienstverlening van Matchis of de behandeling van één van onze medewerkers.

Donorzorg staat bij ons hoog in het vaandel en daarom vindt Matchis het zeer belangrijk dat iedereen tevreden is over de verleende zorg en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over de geboden begeleiding of zorg. Wij willen het graag horen als je ontevreden bent, dat geeft ons namelijk de mogelijkheid om samen een oplossing te vinden. Dit helpt ons ook om de kwaliteit van zorg en dienstverlening te verbeteren.

Heb je een klacht?  
Bent je ontevreden over de dienstverlening of behandeling van één van onze medewerkers, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Het gesprek kan voor verheldering zorgen en meestal lost dit de onduidelijkheid op. Indien je er met een persoonlijk gesprek niet uitkomt, dan is er ook de mogelijkheid om een klacht in te dienen via ons contactformulier. Een volledige beschrijving van de klachtenprocedure vindt je hier: Klachtenprocedure Matchis

Cookies

De websites van Matchis maken gebruik van cookies om de functionaliteit te waarborgen en gebruikerservaring te verbeteren. Meer informatie vind je op onze cookie-pagina.